morgan kan ta sig i röven


tjingtjonggggggggggggg balong!

Var ute med mina finaste tjejer igår. Saknades dock en hel del men vi hade
så jävla roligt i alla fall, särskilt jag och min snark. Gjorde dansgolven osäkra!

Idag är man dock inte lika glad och taggad, men det hade jag inte räknat med.
Captain morgan och rom är ju gott samma kväll men idag hade jag kunnat döda
för att inte dricka det. nästan i alla fall.

Här kommer lite extremt vackra bilder som snark tog i ett mycket stabilt tillstånd! PEACE OUT.



DUBBELTOAN <3


EN GAMMAL BILD FRÅN FÖRRA HELGEN SOM OCKSÅ VAR HELT OUTSTANDING.
tack för att ni finns mina älskade vänner, ni gör mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Ewelina

Du passar ju visst i lugg! Tycker det ser jättesnyggt ut :)

2011-12-18 @ 18:38:22
URL: http://intonated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0