nolifer


kom precis från stallet (för andra gången idag) orkade inte mocka innan när jag red så det var
bara ta sitt feta arsle och sätta sig i bilen och åka dit igen på dom snöiga vägarna. Körde nästan i diket.

Hjälpte Agnes med hennes hästar, sen körde jag hem henne. Efter det åt jag världens största bulle som
mamma hade bakat. (hon hade bakat fler än en såklart) men dom ska jag attackera efter maten.
För typ andra (?) gången i mammis liv lyckades hon strålande med att tillaga bullar. Med mjölk till det
så kommer jag snart bli brutalt fet, men det är det fett värt.

NUUUUUUU ska jag snart äta mat och undertiden jag väntar på att den serveras (lat och bortskämd)
så tänkte jag fortsätta kolla runt efter bilder på snygga tattttos. Skissade upp en igår men den blev så ful
att jag tänkte spy på den sen. JAG VET JU PRECIS HUR JAG VILL HA DEN MEN SÅ VET JAG ÄNDÅ INTE.

imorgon ska jag jobba, rida calle och om jag hinner ska jag rida Agnes häst Thilde! ska bli kul.
Ska i alla fall rida henne på lördag. Tycker det är kul att rida lite andras hästar också, dessutom lärorikt!

Men nu ska ni slippa höra på min käft som glappar som vanligt. Ha en fet nice kväll, vi hörs imorgon
om jag hinner annars uppdaterar jag på lördag (om jag hinner) mina helger har fan tightare schema än
vardagarna. (jobbar en dag varje helg) plus gör massa annat som är sjukt kul. (dricker för mycket)



jag, min kusin Wilma och min storasyster. allt var lättare förr, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0