pinsamt


jag brukar inte skämmas och jag brukar kunna bjuda på mig själv, men okej..
detta kommer faktiskt bli en aning pinsamt med tanke på att jag kommer börja skratta.

Ska lämna in min dator, och vad fan ska man säga? "hej jag har hällt julmust över hela skiten"
aja, det går nog bra. Alla vet redan att jag inte är fullt så normal som jag borde vara.

Nu ska jag till huskvarna för att köpa mina två sista julklappar. Mamma ska själv få välja,
det blir bäst så. Sen ska jag köpa något roligt (läs sjukt tråkigt) som ska passa till alla i
hela släkten. Vi ska nämligen ha någon töntig paketlek. kuuuuuuuuuuul. Hoppas jag får alla.

Sen ska jag rida Calle. Har förresten hittat en medryttare till honom nu! och det är ingen mindre
än carro broke. Kommer bli perfekt eftersom jag vet att hon rider bra och är ordentlig! varje
torsdag ska hon rida lilla buscalle och resterande dagar rider jag. kanoners! då har jag tid för lite annat.

Nu ska jag hjälpa mamma att dammsuga lite! tjingtjong, ha en bra dag såhär innan jul i all stress.



gammal bild. jag saknar min gamla lugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0