ta sig i röven


Hejjj på er mina små söta skitstövlar

den här dagen kan verkligen ta sig i röven. Började med att min bil typ fick kortslutning så fick ta pappas
lilla fula skåpbil som kan jämföras med en traktor. Väl framme på jobbet halkar jag och slår i knät, skönt!
sen skulle jag brodda en häst och när jag suttit där i ca en timme inser jag att jag har haft fel broddar.
Inte nog med det lyckades jag bara sova tre timmar inatt, vet inte varför. hatar nästan allt just nu.

MEN SNART BOKAR JAG OCH ANKAN EN HELG TILL FJÄLLEN. kommer bli fett med fett!
och på fredag ska jag ha tjejmiddag och utgång med mina älskade vänner. Dom gör hela mitt liv,
vet fan inte vad jag skulle göra utan dom. hoppas dom vet det.

nu ska jag sova, ska jobba ikväll (städa gamla toaletter och kontor) höjdpunkten är att vi alltid
äter på eastend efter. Tänker på mat och pengar ca tretton gånger varje sekund när jag städar.

Calle var i alla fall sjukt cp fin idag när jag red ut. Hans små framben var nog tre meter över marken
och hans bakben hade ett jävla sving! men inget går upp emot dressyrträningen igår, helt bananas!
jag har även kommit på att jag hatar snö och att jag ser ut som en skalbagge i säkerhetsväst.



nu kom jag även på att mitt hår var helt stört oranget här. Ska klippa mig ikväll med, nice.
jag vet inte vad jag snackar om så nu ska jag sova, tjingtjong.

Kommentarer
Postat av: Liza

Ja, det är tre olika märken jag har på min lista, även Bucas! Fast helst vill jag ju ha de röda, haha! :)

2011-12-06 @ 16:39:22
URL: http://lbda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0