upptagen kvinna


hejsan hoppsan! Jag uppdaterar sämst på denna planeten, men jag har haft viktigare saker för mig
(som vanligt). Igår var jag barnvakt åt min lilla kusin Vilma som sov över här tills idag.
Hon är inte så liten längre, hela tio år gammal men för mig kommer hon alltid vara en liten skrutt!

Vi badade biubbelpool, åt på Mcdonalds och jag skämde bort henne som vanligt.
Mitt/Mina barn kommer bli bortskämda... Fast ett krav är att inte blir odrägliga och skrikiga
det går jag minsann inte med på! ;) snälla men bortskämda. Går det?

Idag har jag och ankan solat. Man skulle kunna tro att vi solade ute med tanke på att det känns som
att man stiger ut i Thailand fast att man är i Sverige nu för tiden. Men vi valde solariumet, bara
för att det är lite farligare och vi gillar att leva farligt.

Idag var det också ett år sedan Casper avlivades, min finaste älskade lilla vovve. Saknar honom
något enornt, Tur jag har min Meja som kommer och pussar på mig på morgonen, även om hennes
tunga är mycket mindre. Men Casper sover nog gott nu, Vila i frid kompis. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0