upptagen


har inte orkat blogga för jag har varit upptagen med sjukt viktiga grejer (t.ex. supa och ha det fett)
Vet att ni har saknat mig enormt mycket, med tanke på att jag gör erat liv värt att leva. ungefär.

Min helg har i alla fall varit helt fantastisk. Har spenderat mest tid hos min lilla Lisa Saarnak och hon
är ju sjukt bra så då kan ni lista ut the rest of it. I fredags badade vi badtunna här hos mig med en
himla massa trevligt folk, i lördags hjälpte jag snark och Jonny att måla deras hus. (och oss själva)
fast huvudpunkten på den dagen var nog att vi började dricka lite smått vid klockan två på dagen,
helt plötsligt satt vi och shottade vid halv fem på efteriddagen och sen kom det massa mer folk så det
blev lite party och resten av kvällen är historia. Kul hade vi alla fall.

I söndags åkte jag, snark och Jonny (hampus var lite deckad så han orkade inte hänga med) till dollarstore
i Eksjö (som ett mini ullared) tanken var att vi skulle köpa julklappar men jag hittade som vanligt bara en
massa skit till mig själv ego som jag är. Ska shoppa den 23 december, har ju faktiskt köpt en julklapp redan!

Nu ska jag äta något innan jag ska till stallet och ta in hästarna för att sen åka hem igen och göra
ingenting tills det att jag ska träna dressyr ikväll. inte alls taggad faktiskt, hade hellre sovit eller gjort
något annat men det brukar bli bra när man kommer dit. Ha det gött era tjockisar!



jävligt snygg bild för övrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0