efterlängtad dator tillbaka!

Hej på er! förlåt så jättemycket för dålig update här men jag har ju
(som jag skrivit tidigare) spenderat min helg hos robert med cia och hampe.
Mycket trevligt hade vi faktikst :) vi har hunnit med lite av varje..
kört fyrhjuling med snowracer bakom och grillat korv t.ex. Mysigt!
Vi har kommit på att Hampus är som Fredde i solsidan, och för er som
inte brukar kolla på det så är han extremt beroende av att grilla..

Men över till annat.. som ni ser på rubriken så har jag äntligen fått tillbaka
min fina underbara bärbara dator!! den har varit på reparation och har
varit extremt efterlängtad eftersom alla skolarbeten till att börja med
ligger på det, jag hade varit körd om det varit borta nu men lite tur får man ha..

Eftersom jag inte orkade ha en bild på mig själv idag så fick det bli en
hyfsat nu bild på mig och "min" söta lilla ponny Cayenne. Hon står på mitt jobb.
Önskar jag hann med henne lite mer bara, hon blir ju så fruktanscärt pigg
när hon får vila för mycket så då kastar hon av den lilla tjejen som rider henne,
inte bra inte bra! hon är ju bara maxad c ponny men hon orkar bära upp till
ca 60 kg så än så länge kan jag rida henne i alla fall! :) min lilla tok!


på bilden tränar vi lastning
(till mitt och matildas projektarbete)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0