en förkyld tisdag.



Hejsan svejsan på er! hoppas allt är bra? själv är jag hemma från skolan eftersom jag är så förkyld.. Måste upp till stallet vid två också eftersom hästen ska få nya dojor, tror det blir nikeskor denna gången 8D

Ni kanske undrar varför Dessa två vackra skapelser får så för dagens bild? jo det är nämligen så att vi ska åka till ullared på söndag och jag tänkte dela med mig av min inköpslista :D vet att jag inte kommer handla något av det som står här sen i alla fall, men ändå.. Så ja, jag tänkte att de gärna ville vara med på en liten bild och för det andra var det längsen dom var det nu så dom har inget val. Här kommer i alla fall listan på vad jag behöver köpa: (om ni vet vart något av dessa sakerna finns på ett annat ställe än ullared så kan ni ju skriva det ifall dom inte finns där sen när jag kommer dit)
börjar med hästsakerna, skriver utförligt så att alla förstår :D

x
Gelépadd till gina (att ha under sadeln)
x en ny söt grimma (att ha på hästens huvud)
x nya senskydd (att ha på hästens ben för att förhindra strykskador)
x ett nytt schabrak är ju alltid trevligt
x benlindor i olika färger
x gummisnoddar
x vintertäcke till cayenne
x ev. tävlingsmapp
x ridhanskar/ridstrumpor

och övriga saker:

x
kollegieblock till skolan
x tröjor
x bikini
x jeansleggins
x bh & trosor

x GODIS (det viktigaste av allting)

kommer som sagt köpa massa mer saker, eller ingenting alls men nu fick ni se vad jag tänker köpa i alla fall,
tänkte det kunde va lite roligt eftersom ni sen kan jämnföra likheten mellan denna lista och på de saker som
jag faktiskt köpa sen.. lär va vissa ändringar om jag känner mig rätt :J men nu ska jag plugga...

ha det fint! PUSS./JG


Kommentarer
Postat av: Sperman

hahahhahah ååh va fin bild du hittade på mig, blir ju helt rörd!

min inköpslista är endast godis :J

2011-02-02 @ 14:18:06
URL: http://spermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0