hoppträning för anne + runda på stan..

Hej på er!
idag har jag först varit på A6 med elin (skinkan) och linnea (bollis).
mycket mycket efterlängtat måste jag säga! det var riktigt trevligt
att få träffas igen efter detta långa uppehåll :o köpte typ bara
smink och mat men det är fint det :D mc donalds i mitt hjärta..

Sen tränade jag hoppning för Anne och hon var hur duktig som helst verkligen

duperdupernöjd med henne idag! inga försök till att slänga av eller vägra

eller något dumt över huvudtaget utan hoppade allting kanonbra! <3

Nu ska jag sova för är skittrött som vanligt.. undra varför?

köpte också ett nytt träns till henne idag med remontnosgrimma

eftersom hon hade en tendens att göra som på bilden med den förra engelska..

(unghästar behöver ju ofta ridas på remont och går bättre på det)

GODNATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0