mums..



sugen på att beställa? svar ja!

jag tror inte jag kan hålla mig så länge till, har dock fortfarande inte
kommit på om plagget längst till vänster är fult eller snyggt men jag tror
jag har bestämt mig för att det är fint, eller vad tycker ni? haha problem.

för övrigt måste jag bara påpeka hur sjukt äckligt det är med människor
som drar gafflar eller knivar i tallriken? min kära far är nämligen
expert (ca bäst i världen) på detta och jag klarar verkligen
inte av ljudet.. fyfy! håller ni med mig? hoppas ni förstår vad jag menar,
men om man t.ex. ska skära i någonting och så tar man i så mycket
så det kommer ett cp äckligt gnistrande ljud från tallriken.. BLÄ!

men nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det solsidan, parlamentet
och till sist en bra film med lite gott till! ha det fint. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0