resultat!

Hej och hå, resultatet är kanske inte något att skryta
om men det ska skrivas i vilket fall!
och eftersom hon inte ens är fem år gammal än så ska jag vara nöjd med lilla skruttan.

 70 cm: Uppvärmningshöjd. Hon kollade mest på allt annat och ville inte gärna

hoppa över de hinder som var bort från de andra hästkompisarna. Kastade av mig

efter tredje hindret.. men fick fortsätta banan och fick även lägga en volt innan en

sväng (ganska svåra svängar på banan) men kortfattat: kaos.. haha!

80 cm: Hon var lite mer avslappnad (även om det inte var så lätt för henne med

tanke på kaoset inne på framhoppningen. Men nu hoppade hon alla hinder, även

om jag trillade av på tvåan för att hon tog ett megasprång.. men hon var duktig <3

fortfarande väldigt osäker men hon gör det inte för att va dum.


Men lite träning går det snart bra! ska åka ut så snart som möjligt igen men

blir någon mer klubb eller banträning innan det är dags för lokal :)

jag har inte brottom utan vill ge henne den tiden hon behöver..

 

/ JG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0