stress stress och stress..

Hejhej. som ni ser på rubriken så finns det inte mycket tid över för mig att blogga för tillfället. Jag har påbörjat kursen tävlingsinriktad ridning i skolan
 och vi har fullt upp heela dagarna. Här får ni se hur det kan se ut...

min dag igår:
jag cia och jossan har båda skolans stall helt själva
sen direkt efter det skulle vi hoppa "våra" hästar (jag fick wave) som vi ska
ha några veckor nu.. sen hann jag och cia äta i hela 15 min, woho inte dåligt!
efter det sprang vi ner och selade batboy för att sedan köra trav och direkt
efter det så hade vi stalltjänst igen och inte nog med det så skulle vi
sen ha fysträning på eftermiddagen då vi skulle springa och träna..

Idag var det lite lugnare men hade stalltjänst två eller tre gånger
idag + red två hästar och sen åkte jag och cia direkt till våra och red ut
en härlig runda på PIGGA hästar, direkt efter det åkte jag med min
syster till hennes stall och vi mockade fem boxar, fyllde vatten och
slutsligen red jag min fjärde häst för idag (en liten ponny) hihi jag
älskar ponnysar men det kanske blir lite mycket med fyra hästar,
visst är jag intresserad men inte så himla mycket, det finns gränse
r.

Jag är för övrigt ganska bra irreterad för tillfället eftersom jag har bråkat
med mina föräldrar som är lite dumma i huvudet men det behöver inte
ni få lida av så jag skriver inget mer om det, förutom att dom tycker
att jag ska skaffa mig ett liv och börja jobba., (OJ VAD LÄTT!?!)
jag börjar jobba nu på direkten, himla lätt.. eller inte.

för det andra har jag redan helgjobb + städjobb och betalar
ju hästen genom det förutom skoningar och lite av stallhyran som
mamma betalar. Men jag får väl försöka hitta sommarjobb igen..
hittade nämligen inte något sist jag kollade, inte lätt precis.

nu ska jag sova, en jobbig dag väntar troligen imorgon med
men en sak är jag helt säker på och det är han som
är på bilden nedanför, världens underbaraste kille,
vet inte vad jag hade gjort utan dig <3 dött säkert..
KÄRLEK TILL DIG! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0