stressig men bra dag!


hej på er igen! börjar faktiskt känna att jag har kommit igång med uppdateringen lite!

idag har jag först varit i skolan och där hoppade jag little wave, gick helt okej.

Sen gjorde jag longeringsprovet och blev godkänd :) efter skolan åkte jag

nästan direkt till stallet och vid sex tränade jag hoppning för ulf med gina.

Hon var verkligen hur duktig som helst idag! hoppade bana på 90cm och

det var massa titthinder som hon struntade helt och hållet i. Älskade bebis <3

 

taggar tills på söndag då det blir 70 & 80cm banträning!

går det bra kör vi lokalt sen.. WIIIE :D

ha det bra! vi hörs snart igen, promise. PUSS./JG


Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Ja, erkänn!!! :D:D:D SNYGG DESIGN BTW!

2011-02-11 @ 19:46:37
URL: http://matildaekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0