allt och ingenting.


har börjat slipa lite på en ny header, vet inte riktigt vad jag tycker men kanske blir det något liknande
eller så känner jag på mig att hela görs om ganska så snart för jag är inte helt nöjd. Men samtidigt, hur
bra går det att göra någonting i paint? kanske borde va nöjd iaf.

Mamma och pappa kom precis hem från Thailand där dom varit i lite mer än två veckor. Var kul att få
träffa dem igen men kommer samtidigt kännas konstigt nu när jag varit van att sköta hemmet själv ;)
fast med robert till hjälp då såklart. Saknar honom redan den lilla skiten ;) men vi ses nog snart igen
skulle jag tro. Nu ska jag försöka sova eftersom det varit lite dåligt med det på den senaste tiden..
Har haft lite smått panik med allt som rör sig i huvudet. körkortsterori,prov,inlämningar,hästen,mig själv osv.
Är lite att tänka på och känner mig så sjukt stressad. Men det är bara försöka ta det lungt och ta en sak
i taget, annars kommer det aldrig funka. Imorgon ska jag försöka göra klart religionen och historian..
Sen får man se om man ska köra hästen till ridhuset eller om jag rider en liten runda hemma.. Var med
henne på riddersberg idag och red och hon var så fin! <3 men det var riktigt halt, fick till och med lasta av
henne en bit innan vi var framme vid stallet och gå..

Just det jag lovade uppdatera er om halkbanan också som jag gjorde i onsdags! dert gick fint, haha lite väl
fort ibland kanske så snurrade några varv med bilen innan den stannade men det var hur kul som helst :)
inte långt kvar tills jag förhoppningsvis får mitt körkort nu!! ska ev. boka uppkörning/uppskrivning på onsdag!

Nu måste jag sova.. Men ha det jättebra och ja, jag är impad av er om ni orkade läsa all denna skit!
godnattttttt. /JG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0