barnfilmer <3 johanna cb jojjo gustafsson



Finns det något roligare än barnsliga filmer? Dom är ju så sjukt söta och roliga :D
kolla på eva & adam tillexempel, säg att jag är töntig men hur cool är inte t.ex evas brorsa tobbe?
haha kissar ju på mig av skratt.. Jag har i alla fall laddat ner alla avsnitten, bara för att jag älskar
lite små töntiga gamla filmer! jag står för det, hihi. Jag och robert tillbringade i alla fall förmiddagen
med att kolla på just eva & adam. Några andra bra är ju t.ex. bröderna lejonhjärta eller greveholm!
med detta ville jag bara säga, MER BARNFILMER ÅT FOLKET! godnatt med er små barn.


Kommentarer
Postat av: skulet

eller hur, håller med! mer barnfilmer åt folket! :D

2011-01-24 @ 01:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0