caprisen <3

himlen har fått en till ängel <3 det kan jag lova :')
så tomt utan dig älskling..


Tjabba tjena hallå! Jag har för ett tag sen kommit hem från ankan med min häst, vi var och hälsade
på där i fyra dagar och det var mycket trevligt men som vanligt blir det inte en lugn stund när vi är
i farten ;) lyckades flyga av och vrida till foten och hästen stack nästan ut på isen... men som vanligt
har vi sån jävla tur i oturen så allt gick fint tillslut och hästen blev lite omplåstrad om benet bara..

Nu sitter jag här och måste nog tragiskt nog inse att jag är sjuk.. eller i alla fall välidgt förkyld och det
är ju aldrig så kul så man skuttar av det precis. Men sånt är livet! det visar ju att man lever iaf ;)
hoppas man är lite bättre tills imorgon när man ska träffa cia bara. Planerna var att gå på stan och sånt fint.
Mamma & pappa åker till Thailand imorgon så är hemma "själv" i två veckor, men som tur är har jag
bland annat min finaste pojkvän som kommer bo hos mig :) hiih. Nu kommer jag inte på något mer
roligt att skriva så får nog avsluta här. (som jag ens skrev något roligt) aja hejjjsvejj på er! hörs snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0