feeling good!


Yes, idag känner jag mig bra som det framgår av överskriften, för jag och cia har tränat :D sprang på löpband
i en halvtimma, sen direkt efter det har jag ridit hästen i en timma så nu kan jag med gott samvete somna
inte alltför fet ikväll.. wiiie :D imorgon har jag halkan med körskolan, nervös! men ska bli sjukt KUL!

nu måste jag äta lite kvällsmat (det godaste målet på dagen)och sen ska jag nog fan ta och krypa ner i sängen,
 känns inte lika kul att sova själv utan robert (eller med någon annan i huset för den delen) men jag får överleva.
 Dörren är larmad och jag har ju mina små kissemissar. Men vi hörs snart igen, jag ska försöka hinna uppdatera
 imorgon om hur det gick.

Förresten måste bara meddela att jag,pingis,snark & cia åt på JENSEN´S BÖFFHUS idag och det är SÅ GOTT!


Kommentarer
Postat av: skulet

va kul att det är dags för halkan! <3 njut för de e så jäkla kul xD <3 sen måste vi ses snart, saknar er så de gör ont! :* <3

2011-01-19 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0