hejhå äntligen fredag!


Hej och hå, webcamen är på!
Jag vet att min uppdatering inte kan kallas uppdatering, men jag hinner ju sjutton inte!
min kära pojkvän har varit här hela veckan och jag är hellre med honom än att sitta här
och uppdatera massa skit som ändå suger :) men idag har jag iaf varit på körskolan hela
förmiddagen, sen åkte jag in till min snygga syster och käkade lunch med henne, sedan gick
vi en snabbis på stan och jag hann köpa tre saker på tjugo min! den ni :D supershopping
kallas det. Sen har jag varit duktig och städat (nästan) hela huset.. snart kommer cia och
gör mig sällskap eftersom mina päron fortfarande inte är hemma. Imorgon kommer Robert
igen och på söndag ska han hjälpa mig på jobbet snäll och bäst som han är <3

MEN NU HINNER JAG INTE SKRIVA MER, HA DET GÖTT OCH SKÖT OM ER! PUSS./JG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0