life is good


HOLA!
hoppas allt är bra med er, med mig är det bara fint! ganska mycket i skolan så har inte
kunnat uppdatera lika mycket som jag hade velat, men jag ska bli bättre nu i helgen :)
är nämligen ledig idag (fredag) tills tisdag, för har studiedag på måndag som de flesta andra?

I onsdags var jag,jennie,snark,pingis,moa,sara,emma och några till ute på krogen.
Först Centrum sen Olearys, mycket trevligt måste jag säga :D (bilden är från kvällen)

Igår var det hoppning i skolan, och sen hoppning med min egna galna häst för Ulf i lekeryd!
första träningen på huuur länge som helst och hon var så himla duktig! <3 gick jättebra även
i skolan då jag hoppade skolans nya häst Galliano, hur mysig som helst! men fart hade han ;)
bara klippte i varenda hinder. Honom skulle man ha på lager :D så lyckade dagar det
senaste med andra ord. Idag ska jag plugga lite och sen jobba med projektarbetet med Matilda..
Vi har som uppdrag att få svårlastade hästar att gå på transporten, så idag ska vi filma när vi
lastar Cayenne och lukas (hästarna på mitt jobb) kanske slänger upp filmen här sen!

Ha det bra, vi hörs ikväll eller imorgon (: PUSS./JG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0