plugg = det tråkigaste på jorden

Precis som ni kan läsa här ovan så är det verkligen det tråkigaste som finns! så därför har jag inte börjat på det
som jag egentligen kanske borde börjat på.. Grejen är ju bara den att det då blir mer sen, hmm.. MEN igår satt
jag FEM TIMMAR med det jävla projektarbetet så jag känner att jag behöver en dag i vila.. Är dessutom typ sjuk
så blir nog ingen skola imorgon för min del. Ska pallra mig upp till hästen i alla fall eftersom hon ska skos vid två.

Nu sitter jag & väntar på min fina pojke som ska komma till mig ikväll, han förgyller alltid dagen lite extra!
Gina var faktiskt riktigt snäll och duktig när jag och cia red ut idag också <3

Imorgon ska jag boka de sista körlektionerna, sen blir det snart uppskrivning och uppkörning. Håll i hatten!

slänger in en ganska tråkig bild, men det brukar i alla fall bli lite roligare om det finns någon liten bild ;) ha det bra!


världens finaste ponnyhäst <3 jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0