amazing helg! :)

hejhej! min helg har varit bättre än bra kan jag lova.
I fredags var det ju tävling i nässjö, jag skrev ju om hur det
gick men bilder kan ni hitta längre ner. Sök på "johannajg" på
youtube så hittar ni även filmerna från tävlingen! :D
vet att det verkligen inte är problemfritt och jag är inte alltid
jätteduktig och gör rätt på hinder, men jag lär mig hela tiden ;)

I lördags eftermiddag kom robert hit <3 på kvällen kollade
vi bara på film, åt god mat och köpte massa godis och chips..
Idag har vi först varit en sväng på a6, köpte en fin byxdress! (kortbent)
sedan spelade vi lite minigolf utanför rosenlundsbadet, som vi
sedan badade på :D hihi längesen.. coola var vi som hoppade från
tian i alla fall.. roberts dyk från femman gick dock inte lika bra.. haha!

Sen har vi kollat på baksmällan2, en av världens bästa filmer.
Han åkte nyss hem, och så fort hans bil försvinner blir det ensamt igen.
Hatar det, och nu tar det två veckor innan vi ses.. länge för vissa, men
inte för oss.. det är så det är. och det suger. Men då blir det göteborg
och bo på hotell i två nätter med lisseberg, god mat, shopping och massa!

ha det kalas och spana in bilderna! tjingtjong :)






jag älskar dig underbara häst <3 så glad att jag köpte dig! :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0