bättre uppdatering

hej på er! nu ska jag göra en lite bättre uppdatering på vad
som hände i skåne, fast egentligen går det nog snabbare att
skriva vad vi inte gjode.. tihi.

Kan ju börja med att skriva att första natten var vi hos elli.
Jag och min syster åkte bil dit och kom fram vid halv nio ca,
då spelade vi galenpanna och geni (kanske inget för mig?)
förlorade typ allt. haha jag suger. Kom bara en massa geografifrågor
och jag suger verkligen på det, vet knappt vart danmark ligger :D
eller jo, jag kan europa men inte resten. fråga inte ens, sjukt pinsamt.

Nog om det annars kommer detta inlägg bli 122435 meter långt.
Dagen efter shoppade vi i malmö! köpte ett par kortbyxor, en rutig-
rosa skjorta, en svart enarmad topp (som ni såg på förra inläggets bild)
och mat. hihi får ju inte glömma det viktigaste?

På eftermiddag (närmare bestämt femton minter över fem)
begav vi oss till färjan för att åka över till ven där julia bor.
vi hann bara dit och byta om lite snabbt (sminkade oss på båten)
för sen skulle vi dra på fiiesta och herregud, det var galet kan jag säga!

Elli och amanda gick hem vid ett på natten men jag elli såg ingen mening
med det utan partajade tills halv fem på morgonen ;) fint ska de va.
Lagom pigga vaknade vi upp på julias rum..... behöver ju inte
nämna att elli låg och spydde när vi solade på stranden dagen efter,
fast oopsie nu sa jag det visst i alla fall, så det kan gå.
Jag hade sjukt ont i huvudet, du anar inte.

Men det var det helt klart värt! träffade en massa härliga människor
och hade svinkul :D hähähähä. japp.

Dagen efter stekte vi som sagt på stranden, men det varade inte
överdrivet länge för sen kom alla molnen och då stack vi hem och
spelade spel och åt mat på julias jobb (pumpans restaurang tror jag)
mums! sen vart det hemfärd, alltid lika tråkigt.. kom inte med färjan vid
kvart över fem så fick vänta i nästan en timme på nästa. fint. då hann
vi trycka i oss en fet glass också. kan säga att jag nog aldrig varit så
onyttig som jag var denna helg, känner mig riktigt tjock.. samtidigt
som jag säger detta ser jag godispåsen till höger om mig.. ILLA.

nu har jag berättat allt (typ) vissa detaljer utelämnas. tjingtjongkalsong.
här kommer lite bilder från helgen



på färjan till ven

min syster amanda på festen

ett sött ansikte! julia <3

puss på världens bästa

han som fyllde år, plus julia,amanda och elli :)

ellis och min blandning: först bara cider + bål tills du
inte längre känner smaken, sen byter man ut 4,5or till 7,0
och när smaken även försvinner där ska man inte sluta för
då är det bara tillsätta lite vitt vin (i cidern) :D smart va?

nu ska jag göra något annat istället för att tjocka mig vid datorn.
ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0