ganska så sant?



läste denna text på kissies sida, tycker faktiskt den var jävligt bra.
Aldrig är folk nöjda och hur man än gör så blir det inte alltid rätt och
folk blir inte nöjda i vilket fall. Alla gör misstag, ingen är perfekt och
man måste lära sig att älska personer efter hur och vilka dom är, inte
bara se hur dom kunde ha varit.. Om man själv tänker efter så
är man inte så perfekt, ingen är det. Du kan bara vara dig själv,
då är man så nära perfekt man kan komma.

Håller ni med mig? eller har jag fel? jag tycker i alla fall
den viktigaste egenskapen hos en människa är att vara sig själv,
sen får man vara i princip hur man vill! bätte att andra människor
väljer vilka personer de trivs med istället för att jag ska ändra mig
efter dom. Jag skulle inte kunna va tillsammans med någon som
jag inte trivdes med, men jag har heller inte bett dom att ändra sig
eftersom en annan människa säkerligen trivs utmärkt med den personen.

Kanske ett ganska torrt inlägg, men jag tycker ofta man glömmer bort
att vara sig själv? jag kan helt ärligt säga att jag inte tidigare visst vem jag var.
När jag var yngre ändrade jag mig efter vilka jag umgicks med och visste helt
ärligt inte vilka jag trivdes med och inte, jag hittade helt enkelt inte mig själv..

Nu vet jag precis vem jag är och det är lite märkligt att jag har så otroligt
många fina kompisar. unbelievable .

du vinner på att vara du!
man lär sig att trivas.
TACK OCH HEJ
<3


Kommentarer
Postat av: Hilda

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-12 @ 20:19:45
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0