godmorgon!

godmorgon ja, så känns det i alla fall.. men det är snarare
snart godnatt för min del eftersom jag varit uppe sen sex.
Eller? nej det är det inte alls det för ikväll ska jag till elin öhling
med lite annat äckligt folk :D ska bli himla trevligt. Ungefär lika
trevligt som att jag måste gå upp vid halv sex imorgon. 

För er som inte vet det är jag enormt morgontrött.. Men jag har
en briljant idé till alla er som inte kan gå upp på morgonen!
ställ klockan utan snooze för då måste man verkligen gå upp,
om man har någon tid att passa då som jag faktiskt har och som
är ganska viktigt, annars får inte hästarna sin frukost....

Är du också sån att du kan snooza ca. 30 gånger? det är nice.

Nu ska jag äta lite, har inte ätit sen igårkväll förutom lite godis, hoppsan..



vädret kan ju köra upp sig någonstans, vill ha sommar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0