utsidan ljuger.


har som vanligt dåligt samvete, men gör ingenting åt det.
jag kanske inte vågar? med tanke på att sist jag skulle göra allt så
mycket "bättre" så blev det bara tusen gånger sämre.

jag måste sluta tänka. nu. men det går inte,
jag måste göra något åt det och jag skiter
i om det blir sämre, bara jag mår bättre.
ibland får man lov att vara lite ego,
så man slipper skämmas.


egentligen är jag glad! hoppträningen för hacke med calle
idag gick så sjukt bra! han hoppade allt utan problem
och det bara flöt på :') hoppade lite högre och han va
inte i en enda bom och hackes kommentar om calle:
"han är ju så himla fin! det ser ju inte ens ut som att han tar i när han hoppar..
han kommer nog kunna gå dom högre klasserna, han är verkligen jättefin!"

är verkligen så himla kul att höra <3 får väl se hur långt vi kommer,
men det är inte det viktiga. det viktiga är calle.

nu ska jag sova för går ju upp så tidigt varenda dag och jobbar röven av mig,
men det är fint! ingen kanonlön, men jag har så jag klarar mig och det är det viktiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0