låååång dag.

hej. idag har det varit en lång dag..
först upp vid sex för att åka och jobba, red en häst, gick med två,
mockade, sopade, fodrade och ja.. allt. Sen red jag dressyr på banan
med calle. Gick inte bra, han bara sprang och låg på som fan i munnen.

Efter det hem till ankan, lyckades skära av en liten bit av fingertoppen
när jag skulle skära en bit macka :') fast syns knappt, hähähä.

Sen var det vaggeryd med ricken, hittade inte riktigt vad hältan berodde på.
Men han fick metacam och vila/skritta ett tag innan de skulle tillbaka.
Tog fyra och en halv timme där. KUL!

När jag kom hem sket sig hela dagen.. bråkade med mamma och pappa
(som vanligt) kan ju då tillägga att jag bara ätit två mackor på hela dagen
och sovit max fem timmar inatt så var helt cp trött redan när jag kom hem.
Då kan dom heller inte vänta sig att jag ska va ett ängel till barn? tydligen.
slutade med att jag inte fick någon matlust utan kröp ner i sängen och deppade
ett tag. ibland får man tycka lite synd om sig själv, särskilt när man är trött.

Mitt liv är lite mycket upp och ner just nu, men det löser sig nog. Vet inte alls
vad som händer i framtiden med jobb, robert, boende, hästen och ja.. allt.
lite jobbigt med tanke på att allt är komplicerat som fan men det löser sig nog.

Mitt i allt saknar jag mina stjärnor.. skulle vilja ha er här i sängen <3 puss på er!

en av dom är gina. Min fina lilla häst som blev så fin efter mycket slit och jobb,
ingen kan nog förstå hur mycket tid jag la ner och hur starkt vårt band var..





älskling <3
den andra ängeln är casper, sjukt vad man saknar honom.
nallebjörnen som alltid låg i sängen och tröstade en när
man var ledsen. puss på honom också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0