nothing to say

jag har egentligen ingenting att säga, bara att jag inte fattar hur det kunde bli såhär.
Livet blir aldrig som man har tänkt sig, och var aldrig säker på någonting. det är mitt råd.

även om du tror att allt är 100% säkert så finns det 1% som inte är det. oavsätt.
det kan alltid förändras, och nu hade jag den 1% otur att det gjorde det.

Det var bara du, och en till som jag litade på till 110% jag trodde aldrig att just du
skulle svika mig, du var den sista jag trodde skulle göra det. Jag vet att det är svårt
för dig också, men vad fan tror du det är för mig då? tänk dig ditt lidande gånger tusen.
Jag litade 11% för mycket på dig. jag ska aldrig göra om det misstaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0