ny vecka!

hejpåer! Nu är det måndag igen, tråkigt men sant.
Nejdå, det är ingen fara men helgen kan va lite längre
kan man ju tycka. Den är typ bara en meter lång...

Jobbade tills ca. tolv idag. Red två hästar, fixade hela stallet
och fodrade hästarna med frukost och lunch. Efter det åkte
jag upp till calle, var där i tre timmar! red ut i en timma med
galoppintervaller och han var PIGGELIN efter att ha stått i
förrgår och ganska mycket skritt igår. Tänkte börja träna
upp hans kondition (kanske borde tänka på min i första hand?)
med glaoppintervaller tre gånger i veckan så att den är på topp
tills tävlingssesongen börjar igen, så att det går ennu bättre :D

Efter jag var hos callen idag gick jag och cia på stan i några timmar.
jag köpte ett linne som är lite halvgenomskinligt, rosa.
åt verkligen inte på mc donalds. nej fy. eller?


nu tänkte jag va en duktig flicka och hjälpa mamma med maten!
amanda och mange hälsar nog på en liten sväng ikväll :)
ha det fint!


oj så söt man kan va!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-19 @ 20:39:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0