ULLARED.

glömde bort att säga att jag kom hem från ullared för ett tag sedan!
orkar inte ta kort och lägga ut nu för måste sova, hard work work duvet.

köpte i alla fall lite saker till calle och något till mig, surprise. woho.

Bilder kommer tidigast imorgon och senast om två dagar. PUSS.
och tack för du besöker min blogg, siffrorna har ökat igen :')



bild från i förrgår, visar hur "bra" jag är på att va seriös på bild :D
hatar det. när vi ändå håller på kan jag berätta fem saker du
bara måste veta om mig som alla som känner mig gör.

1. jag är livrädd för spindlar, och då menar jag livrädd.
2. jag är dålig på att vara seriös, spec vid tillfällen när man verkligen inte borde skratta.
3. jag har ingen som helst koll på mina saker och är ca slarvigast i sverige.
4. jag kan va blyg för nya människor, men när jag lärt känna dom slutar jag aldrig prata.
5. jag får väldigt ofta dåligt samvete

nu känner ni mig utan och innan :D haha nej det gör nog bara jag själv.
men de viktigaste sakerna vet ni nu, annars får ni ställa frågor :J
jag är en ganska "hej jag har inget händelserikt liv" människa så..

men godnatt, jag skulle sovit för två timmar sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0