<3

måste bara säga att chris medina är nog enda artisten
som får mig att börja gråta, jag kan knappt lyssna på
låten "what are words" utan att en tår rinner ner för kinden..

kanske är för att bakgrunden är så fin?
att han fortfarande finns där för sin älskade flickvän trots
att hon har blivit väldigt svårt sjuk och sitter i rullstol...
så himla sorgligt, men fatta vilken sjukt bra kille han är ?

orkar inte lägga in låten här, men sök på Chris medina om
du inte redan har hört honom, hur fint som helst.

Trots att jag inte direkt har något att gråta över (?)
så kommer det tårar... haha jag som har ett näst intill
perfekt liv, det är konstigt.. Inte många som kan få mig
att börja gråta på grund av sin röst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0