äntligen sommar på riktigt!

Hej! :) visst är det väl skönt att det äntligen har blivit sommar
på riktigt, och att det inte är kallt så fort solen går i moln?
jag tycker i alla fall det är helt underbart!

Idag har jag jobbat första gången på mitt nya jobb, tänkte berätta lite
mer om det för er som undrar vad jag får göra och liknande.

Jag har alltså börjat jobba som hästskötare, en bit utanför Huskvarna.
Jag får mocka, sopa, fodra, släppa in/ut hästar, rykta, göra iordning
för ridning, och allt annat som hör till.. Ska även få rida sen men
så blev det inte idag. Det verkar jättebra så kommer nog bli fint :)

Är ju inga superlöner vet ju ni andra som jobbar med hästar, men jag
är hur glad som helst att jag har fått ett jobb över huvudtaget och när
man lägger ihop lönen jag får på helgerna + lönen på veckorna så räcker
det ganska långt ändå så det är skönt! + att jag får hålla på med det
som jag faktiskt vill göra - jobba med djur. Detta är ju mitt liv :)

över till annat ska jag visa lite bilder på nya kläder!


Mina nya jeans shorts. Fina eller hur? Från new yorker.


mys med lilla mejsan.


ny bikini
för i sommar som ni nog inte sett.
Fick den av mamma från Thailand.


En sån topp som jag sa jag skulle köpa.
Från Gina Tricot, endast 40:-


outfit från i förrgår.


svart topp från monki.


linne/klänning
från B.young.


genomskinligt blått linne
från once.

Det var nog kort på det mesta ;) ursäkta att det blev endel
"lättklädda" bilder, haha. Men är ju samma sak som när man
har bikini på sig, inte så farligt eller hur?

Dock brukar jag inte älska att lägga upp bilder på min kropp,
men det har blivit bättre. Mina lår är fortfarande inget att leka med
hahah! men jag har kommit på att man mår bättre av att inte bry sig.
Har säkert gått upp fem kilo i vikt den senaste månaden :P
haha nejdå, jag vet inte. Men känns så i alla fall.

Ha det bra, kommer snart ut någon bild från midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0