bilder från studenten!

nu kommer äääntligen massa bilder från studenten!
åååååååh nostalgi när man kollar på dom här asså....
men jag, cia och utter har bestämt att vi ska ta studenten
en gång till i sommar, bara att det ska va bättre väder! :D

vi börjar med dom lite mer nyktra bilderna.. hehe..
detta var precis efter flaket, hur sjukt blöt och kall som helst!


lite senare på kvällen kom hampus och cia innan vi åkte till förfesten,
så vi hade lite "för-förfest" kan man säga :D oyeah
'
min kära kusin linus var också med på ett hörn :D (högra hörnet)



bild från champagnefrukosten som var hos mig!


min bästa vän visar sina bästa sidor ;)

en av världens äckligaste bilder - från utspringet!

sen bar det av till efterfest hos jossie!!
jag & snarken i parken :D

snark,agnes,utter,cia och jag :)
vart är min mössa? haha

jag och marielle.. ungefär här slutar mitt minne för en kort stund :D


påväg in till harrys/sliver
kan meddela att jag inte minns denna bild,
men den var ju... fin :P

hahahahah herregud. NYKTERRRRRT!
kolla cias blick <3 to die for!


avslutar med en gruppbild! riktigt alla var inte på förfesten, men de flesta!
KOMMER ALDRIG GLÖMMA DENNA AWESOME KVÄLL!!
HELT FUCKING UNDERBART. TACKKKKKK <3




fortfarande... vart är min mössa?
aja den var med hem i alla fall :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0