:/

jag blir lika rädd varenda gång.
Fick blodsockerfall/yrselfall eller va fan jag ska kalla det idag igen.
Hade ganska mycket sånt här för något år sedan, men inte haft det
på hur länge som helst men idag när jag gick på stan började allt snurra
(känns som man ska trilla ihop) jätte obehagligt.

Jag satt mig ner lite och vilade och sen kändes det bättre,
men när jag kom hem blev jag yr igen så nu sitter jag i
sängen och vilar.. hatar detta. Läskigt som fan.

nästa gång det händer åker jag in till sjukhuset och
tar prover, för jag vill fan veta vad det är så att jag kan
förhindra att det händer oftare..

kan också tillägga för er som undrar att jag hade ätit massor idag,
och druckit så det kan inte vara brist på det.

Förra året när jag fick sånna här "reaktioner" så kan det varit
för att jag inte alltid tänkte på att äta och fick i mig för lite näring,
men jag har verkligen skärpt till mig när det gäller detta och
äter normalmycket regelbundet.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Testa att ät ordentligt varje dag ;)

2011-06-14 @ 11:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0