hejhopp

hejhej! Igår var det midsommar som säkert alla smarta redan vet.
Den spenderades först hemma tillsammans med min pojkvän och
några kompisar till familjen. Vi åt lite midsommarmat (potatis är
typ det ända jag äter men dom andra åt midsommarmat) sedan
jordgubbstårta (<3) Efter det åkte jag och robert till cia där
Hampus var också. Vi grillade lite senare, och åt pannacotta, mums.

Vid ungefär halv nio åkte vi in till skillingaryd där Hampus bor,
vi förfestade lite hos honom och sjöng singstar som jag och cia äger på ;)
Sen åkte vi till en fest i närheten och stannade där ett tag först..
(jag somnade verkligen inte i bilen)

Sen åkte vi tillbaka till Hampus igen där det blev fest!
Det var roligt ett tag, men jag fick sån sjuk huvudvärk
så jag och robert åkte hem vid ett någon gång.

Men sammanfattat en riktigt bra midsommar som firades
tillsammans med dom jag älskar allra mest! <3

Kastar in en bild på mig sålänge, jag ska snart
ladda upp bilder på vad jag köpte på stan igår!
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0