I say wow! it´s hot in here

hej på er! hoppas ni mår bra? jag mår fint :)
har varit en varm och tuff förmiddag men slutade vid tolv
så den blev det hem och vila i solen lite, men nu har jag väldigt
ont i huvudet så ska försöka undvika solstrålarna ett tag. det är svårt!
dom kommer ju bara och hälsar på ibland.. alltför sällan.

Imorgon börjar jag inte förens två, så sjukt skönt att få en sovmorgon!
har ju gått upp kvart i sex i tre dagar nu, wow!
haha men det är bra för att va johanna.

ikväll ska jag och min syster rida ut en sväng. Jag på Calle
 och hon på emmys häst Ricke, kommer nog bli skönt! lite svalare då
med så både vi och hästarna slipper ligga i en  hög när vi ridit klart ;)
 calle har ju som sagt haft lite vila i två dagar. I förrgår stog han helt
och betade i hagen och gick ute på natten med sin kompis, igår skrittade jag en runda
och tog en galopp.. inget att rekommendera dagen efter vila, barbacka och i tränsbett..
han hade ju kul i alla fall, haha knäppisen.

Taggggar tävling på fredag i nässjö! 90 och en meter. På gräsbana,
ska försöka filma och se om jag kan få ut filmen på bloggen! :)


kände för att lägga upp en bild på min lilla geist.
Jag vet att man inte ska sakna utan glädjas åt det man
har men jag hoppas bara han har det bra min fina kille <3


Kommentarer
Postat av: Din älskling<3

Nu har du något att skriva om i bloggen!!! så försök inte smita undan! :D

2011-06-30 @ 22:18:07
URL: http://spermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0