solsolsol och soooool

en varm och ganska tuff dag på jobbet!
ni som har mockat ur boxar, sopat en stor stallplan och
gått med hästar i denna värmen vet att det är lite påfrestande ;)
men det har varit kul! imorgon är det nya tag. fintfint.

eftersom jag inte har något speciellt att blogga av dels
pga. att calle har vilat nu i två dagar + att min fantsi är sämst
så tänkte jag visa bilder på hur jag bor, för vet att någon ville se det.

Börjar med att visa huset + garaget framifrån!



våran nya altan + badtunna :)

uterummet

vardagsrummet/matsalen

stora badrummet


mamma och pappas sovrum

köket



så, visar inte mitt rum för det var ändå bara kläder över
hela, så ni hade sett ca en sjättedel av det ;)

ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0