studiebesök på jobbet..

Hej på er! hoppas ni mår bra, med mig är det bara fint :)
Jag kom hem från jobbet för ett tag sedan, har lett små
barn på ponnyridning, det var studiebesök på klevarp idag.

Så gulligt för endel blir heeelt galna när dom får rida, haha.
Jag kommer ihåg när jag var liten och jag hatade hästar,
det var mamma som tvingade med mig till stallet eftersom
min syster (och mamma) red och var helt galna i hästar..

Kanske var tur mamma tvingade mig? haha nu har jag större
intresse än både dom två, men jag har alltid varit lite dålig på
att testa nya saker, speciellt när jag var liten (jag var jätteblyg)
så vågade inte riktigt prova på allt jag egentligen ville..
som tur var har jag en envis mamma ;) tänk så hade hon gett upp.

Över till något helt annat så är det snart midsommar, myspys.
Ska firas med robert,hampus och cia så mycket vet jag!
inte mycket mer dock, haha. Några i klassen med ser det ut som.
eller... min förra klass..... :'(

såhär fin kan en bild bli lite senare på kvällen!
ska föreställa mig,robert och cia :D
och robert som typ.. räcker upp handen..

bild från förra midsommar som firades hos cia:

robert grillmästaren är i farten ;)
herregud detta var ett år sedan....
detta var nog tredje gången jag träffade honom tror jag,
tänk vad tiden har gått fort.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0