sweeet day

hejhejhej! Gud vad skönt det är att gå upp tidigt!
jag sov hos ankan inatt och vi var uppe med tuppen, nästan..
var i stallet ca. åtta och släppte ut hästarna i sommarhagen, sen
stekte vi lite hemma hos henne och sen åkte vi hem till mig och
badade med mejsan innan vi åkte tillbaka till stallet igen eftersom
min söta lilla häst skulle få nya skor.. idag blev det NIKE! :D

igårkväll vad jag,ankan,bolin och hamie på bio, baksmällan del 2.
HEEELT UNDERBAR FILM SOM DU BARA MÅSTE SE.
jag och ankan satt och skrattade hela filmen, och eftersom våran
humor är bäst så kommer även du att gilla den. underbar är ordet <3

jag ska snart upp till stallet en tredje gång och tvätta calle, smörja
utrustningen m.m. inför imorgon.. det är ju TÄÄÄVLING! i svarttorp.
Jag är sjukt taggad kan man säga, jag och min käraste polle ska vinna!
nejdå, jag är jättenöjd bara han kommer runt på ett smidigt sätt ;)
förväntar mig inget annat på tredje tävlingen, och dessutom första riktiga
eftersom jag bara hoppat clearrounder med honom tidigare.

Men ni får ha det så bra! jag väntar på min syster sen åker vi
upp till stallet och pysslar med bästa hästen <3 PUSS PÅ ER!


bild från skolmästerskapet i dressyr.
Nu har jag fått min dressyrsadel också, så snart ska jag nog
amäla till någon lokal dressyr, LB program :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0