tooo much tooo dooo.

Jag har haft lite väl mycket saker att göra på det senaste så jag
vet att uppdateringen har varit sämst någonsin men jag kan inte hjälpa det, det är som det är.

BALEN var i alla fall något av det roligaste jag gjort och det var verkligen kul att
få känna sig lite fin för en gångs skull ;) inte dirket min vardag att ha långklänning,
sitta vid ett dukat långbord och bli serverad med förrätt, varmrätt och efterätt.

här kommer lite bilder från baldagen:






vi åkte i samma bil som cia och hampus :)

----------------------------------------------------------------------------

hmm.. vad har mer hänt det senaste?
det är en massa saker men jag kommer självklart inte på det nu
när jag ska skriva om det. Men jag vet i alla fall att studenten
är om en vecka och det ska bli det mest sjukaste och roligaste i mitt liv.

TAGGA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0