my head is ruin my life

hejhej. Precis som ni kan läsa på överskriften så förstör mitt huvud mitt liv.
Det är så sjukt jobbigt att hela tiden gå runt och ha ont.. eller inte hela tiden,
det går i vågor så jag får plötsliga kramper (kan komma på en sekund) som
sedan håller i sig i allt från en minut till en halvtimma (känns som hemsk migrän)
och ni som känt på detta vet ju att man inte direkt skrattar.. Detta kan upprepas
flera gånger per dag, har jag en dag som jag inte märker någonting är det otroligt.

har sagt länge att jag ska kolla upp detta.. Jag började ju på att göra det en
gång för ett tag sedan då jag kollade synen för att se så att inte ögonen var
överansträngda, men hade inget fel på dem och sen rann det liksom ut i sanden
och jag tänkte inte på att åka till sjukhuset.. så trött på sjukhus!

men nu har det varit såhär ganska länge så jag ska ta tummen ur röven
och faktiskt ringa sjukhuset nu innan jag åker iväg på praktik!


random bild men den fick mig att tänka på att jag verkligen borde rensa ur min
garderob nu snart för jag hade till och med glömt bort denna tröjan..
ska skänka lite kläder till mina nära och kära! nu ska jag sova.. PUSS./JG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0