oyeah my life rocks!

hejhejhej! jag är glad idag.. omfisdnfiusdbgkdunfgdjfbgiodf :D
ni vet sådär sjukt lättad och superduperglad?! jag klarade nämligen
körkortsteorin idag (på första försöket) sjukt vad skönt.. jag trodde
mitt hjärta skulle hoppa ur kroppen när jag tryckte på knappen "rätta"!
nu är det "bara" körningen kvar, säger inte när jag har den för det medför
ju otur eller något? men det är inte hur långt kvar som helst i alla fall, ni lär
ju märka när jag har klarat det för kommer va gladaste tjejen i världen då..

tänkte också passa på att slänga in lite bilder på mitt rum för er som inte sett det.
Jag gjorde om lite idag också, bara smågrejer som blommor, lampor och lite sånt :)
kommentera gärna, och om ni har tips på andra fina inredningsgrejer, tycker sånt är kul!

måste också tacka alla som var med ute på centrum i fredags det var en helt
sjukt rolig kväll, tack vare er! hade det helt awesome :D självklart bidrog min bästa
finaste kille till det också, för utan honom är det inte helt perfekt.

här kommer i alla fall lite bilder på mitt rum:


"tv hörnan".. nya ljuslyktor, blommor samt lampa


nya ljusstakar, ljuslykta och "love-text"

försökte göra något fint på hyllan, vet inte om jag lyckades? haha.
Bara tillfälligt dock eftersom jag snart ska få en byrå istället,
då kommer det bli mycket snyggare. Bilder kommer då :)


hyllorna..


syns kanske att jag älskar kuddar? ;)
ursäkta röran i sängen/soffan..

min lilla mysiga sovhörna..
dock saknar man robert när man ska sova, känns ensamt :/

självklart fick casper en egen liten hörna..
(kortet syns inte alls bra på denna bilden)
han skulle btw fyllt nio år idag :') 


sorterade lite bland mina skivor/data/tv-spel och böcker.
Det kunde verkligen behövas, så nu har dom en egen hörna :)
+ att jag satt upp en vecka för vecka kalender,kan jag behöva!

SOV GOTT MED ER, PUSS. /JG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0