geisten , min ögonsten <3

Geist är till salu.. Min älskade ögonsten. Finns ingen så underbar liten häst.
För er som inte vet hyrde jag honom från sjöstjärnan två år i rad och
han är den bästa kompisen jag någonsin haft, helt obeskrivligt.

Hade jag haft obegränsat med pengar skulle jag köpt honom NU direkt.

Ni som säger att han inte är någon tävlingshäst eller att man inte kan
komma någonstans på honom vet inte vad ni pratar om.
Nej han är ingen tävlingshäst och man kan inte komma så långt
med honom MEN han är en bästa vän och för mig är inte tävling
och framgång det viktiga.. det viktiga och det fina är bandet
mellan häst och ryttare, och det bandet jag fick till Geist var starkt.
<3



 bilder på när jag hade honom <3



hoppas han får ett bra hem, det är han såå värd!


Kommentarer
Postat av: Spermy

jag ska köpa han, slakta han och ha släktkalas! hihihiih

2011-05-04 @ 21:16:28
Postat av: Hanna ♥

FETT FIN!

2011-05-31 @ 16:07:47
URL: http://stallstoralugnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0