maginfluensan borta!

Har inte kunnat uppdatera på några dagar med tanke på att jag
haft maginfluensa i helgen, inte så trevligt... spydde hela natten
söndags.. Men nu mår jag sjukt mycket bättre och har bara lite
feber och ont i huvudet :) så idag blir det skolan.. Måste dit med
tanke på att vi ska ha riddersbergspokalen imorgon så måste
träna på terränghinderna med calle!
 
riddersbergspokalen går ut på att man rider två och två (jag + cia)
sedan rider man en runda i skogen/på travbanan och sist hoppar
man några terränghinder så det blir som lite fälttävlan (terräng momentet)
vi ska också gissa på en tid som det kommer ta för oss att rida detta och
vi ska sedan försöka pricka den tiden så gott vi kan. Den som är närmast
och med minst fel vinner. (tror jag i alla fall) haha :)

Ikväll är det också hoppträning för anne, ska försöka va med lite
i alla fall. Gör inget att calle går två gånger idag för han får bara gå
lite lätt nu när vi hoppar terräng och han har så himla mycket energi ;)

Nu ska jag åka upp till skolan där Calle väntar, tänkte promenera med
honom en stund innan jag ska rida eftersom han inte fått va ute i hagen idag..
(han står i alla fall i utebox) igår när ida släppte ut honom på eftermiddagen
blev han helt gaaalen och började bocka och skena runt, hihi token <3

HA DET BRA! TJING.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0