man slutar aldrig förvånas.



Jag förstår verkligen inte vad det är för värld vi lever i?
istället för att va avundsjuka så kan vi väl glädjas åt andras framgångar?

Jag har aldrig tidigare känt mig såhär hopplös.. jag vet inte riktigt vad
jag ska ta mig till, men det är bara bita ihop och gå vidare hur hopplöst
allt än känns för stunden. Det är säkert bättre redan imorgon, men allt
går i vågor och ibland vill man bara sjunka genom jorden och försvinna
för all framtid.. tänk vad skönt det skulle vara..

Men är det något jag har lärt mig så är det att man aldrig ska ge upp.
Man ska fortsätta tro på det man vet är rätt och aldrig någonsin påverkas
av andra. Man ska välja vilka man vill lyssna på och man ska också
välja vilka man har förtroende för. Jag litar bara på mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0