sämsta ridpasset i världshistorian.

Var nyss i skolan och red ett LA dressyrprogram med James,
skolans minsta häst som känns som en liten ponny.. Jag brukar
tycka om honom och han är en av mina favoriter på skolan men
idag red jag så sjukt dåligt så jag skäms.. Hade inte ett rätt, var
helt okoncentrerad och allt kändes bara så hopplöst..
började nästan lipa efteråt, haha!

Nu ska jag snart hämta Emmy för att sen åka och rida
Calle lite på ridbanan, blir bara lite lätt idag för har så himla
ont i halsen och ska ju jobba imorgon.. På söndag kommer Robert :)

avslutar med en sämst bild på mig bara för att allting är sämst.
Kanske för att det är fredagen den 13?
fast känns som det varit det hela veckan i så fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0