till gränna och vänna.


Tjing pling!
Har för ett tag sedan varit i Gränna och hämtat min underbara balklänning!
den är inget "speciellt" egentligen utan bara helt vanlig.. är tubformad och sitter
åt där uppe, går lite mer utåt neråt och har band som kors i ryggen :) sen är det
lite pärlor längs kanten, men jag är verkligen super nöjd! den blev precis som jag
ville ha den :D får bara hoppas den sitter uppe.. haha får gå ner i vikt efter balen,
inte före.

Jag och mamma solade solarium och fuskade lite påvägen hem. Snart ska jag åka
till Calle och stallet, får se om min syster hänger med eller om jag åker ensam.
Ska i alla fall rida dressyr på honom idag och träna lite inför dressyrtävlingen på
vår skola på onsdag. Ska rida LB:3 programmet och det är skolmästerskap.
Hoppas det går bra med tanke på att jag fortfarande inte fått min dressyrsadel då ;)

Jag har precis sytt om två av mina linnen, på det ena använde jag lite pärlor som
blev över från balklänningen och till den andra så sydde jag dit ett band och en rosett!
hemskt vad kreativ man kan vara såhär en lördag. Nu ska jag byta om och äta något,
IDAG ÄR JAG MYCKET GLADRE! :D TJING!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan! Har hört att du har hyrt geist, är han såld nu eller någåt sådant? såg på en bild att han bara kunde skritta och trava är det sant? eller är det sant det som står i sjois.se ?



Tacksam för svar,

2011-05-30 @ 08:08:29
URL: http://livetsomponnytjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0