brainproblem

Allt vore mycket lättare om man inte hade någon hjärna, för om man inte hade det
så skulle man slippa tänka och det skulle i sin tur leda till mer sömn för min del.

Nu ligger jag här och kan inte sova igen, tankarna snurrar runt som en jävla torktumlare
och jag vill bara skrika rakt ut men då väcker jag mina stackars föräldrar.

Det gör ju inte saken bättre att jag lyssnar på Miley Curus och dessutom tycker att hon är bra.
The climb är bäst, men den är deprimerande så jag brukar inte lyssna på den.
Who owns my heart är också bra. Jag kan likagärna säga att jag älskar eric saade när jag
ändå håller på, fast då ljuger jag ju.

Nu ska jag lägga femton kuddar över huvudet så att inte tankarna kommer ut, och om inte
det hjälper tänkte jag döda mig själv med hjälp av min sladd till lampan.

Nej riktigt så kul ska jag inte ha.. Men nu mina kära vänner blev jag plötsligt läskigt trött så
jag ska lägga huvudet på min kudde och somna, innan jag blir pigg igen.

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0