experia active!




den är miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
. lycklig tjej.
världens bästa födelsedagspresent! tack mamma och pappa <3

Kvällen var lyckad enda tills pappa fick ett utbrott pga att laddsladden till systemkameran
var "borta" (den satt i ett vägguttag som jag sa hela tiden till honom, ca 500 gånger)
men nu är allt frid och fröjd igen, nästan i alla fall. Förutom att jag fick stränga order om att
alltid lägga den i kameraväskan. Han sa detta minst 12 gånger. (min kära far har en tendens
till att upprepa sig ett antal gånger) man känner sig lite som att han tror man är ett pucko
som inte fattar första gången men egentligen är ju jag hjärnan i familjen! det vet ju alla ;)

Godnatt och sov gott. Jag kommer sova med min nya mobil i handen.
har aldrig haft en hightech mobil innan så jag lever på rosa små moln för tillfället och
kommer behandla den som min bebis. Jag är nog en bra ägare!

MEN NU FÅR NI FAN TA OCH BÖRJA KOMMENTERA LITE. IMORGON FÖRVÄNTAR JAG MIG
GRATTISKOMMENTARER ANNARS SLUTAR JAG BLOGGA. KUL MED NOLL RESPONS! SVAR NEJ.


Kommentarer
Postat av: köttet i ditt liv

GRATTIIIS TURK PÅ BURK! trogen läsare som jag ör komenterar jag, även om de är lite sent!

2011-11-13 @ 22:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0