frisk som en nötkärna

min älskade var helt bra idag. nu kan matte andas ut! :)
För att vara på säkra sidan ska han skrittas tre dagar sen ska jag börja
trava honom lite på torsdag och sen rida som vanligt i helgen igen. Ska alltså
avanmäla mig från tävlingen på lördag även om jag väldigt gärna hade varit med
på klubbmästerskapet. Men stryker jag mig inte är jag dum i huvudet.

Idag longerade jag honom lite för att se så han inte haltade på böjt spår och det
visade ingenting. Sprang även med honom på asfalten och inget där heller. Sen gick
jag en runda med honom och borstade lermonstret länge och hade en mysig kelstund. <3



angående gårdagens party kan vi säga såhär:
DET MAN INTE MINNS HAR INTE HÄNT. SÅ I SÅ FALL HÄNDE DET INTE ETT SKIT.
kommer i alla fall ihåg att jag hade sjukt roligt och att jag har världens bästa vänner. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0