fullt upp minsann!

Idag har det varit full rulle hela dagen låååång.
Först har jag självklart jobbat, eller mockat bajs om ni vill kalla det för ett jobb.
JOBBigt är det ju i alla fall ska ni veta, jag blir starkast i sverige snart tror jag!

Sen åkte jag till "mitt" stall och mockade till Callemannen och hjälpte ankan med Ricke
för sen skulle vi åka in till stan. Köpte en typ röd kofta + en utetröja!
den är inte ute på listan utan jag ska ha den när jag är ute helt enkelt :D
en en-armad blå skitsnygg om jag får säga det själv. Som att man köper något fult?

Sist men verkligen inte minst så hängde jag med på Ankans gymnastikträning och jag dog.
Jag gav mig inte på några graciösa försök till att se smidig och spenstig ut men jag hoppade
minsann på en trampolin och jag var grym. Vi tränade också stryrka och det var då jag dog,
det var så  j-ä-v-l-a j obbigt ska ni veta. Min röv kommer kännas som den väger 15kg extra imorgon
så jag kommer väl trilla baklänges hela tiden skulle jag tro.

Ankan har btw blivit min PT (personliga tränare för er som är tjocka och inte vet vad det betyder)
hon ska göra mig till en mycket vältränad kvinna! som att jag inte redan är det? jag skulle ju lätt
slå alla er som läser min blogg i armbrytning i alla fall! Jag rockar fett på det :)

Nu ska jag sova.. Ska hämta ankan vid kvart i tio imorgon och åka till stallet. Hon ska dagen
i ära prova på att hoppa lite med Calle! kan va trevligt att se hur han är med någon annan och då kan jag
även fota honom lite som jag lovade. Bara jag kommer ihåg att ta med den förbannade kameran (!!)

Sen ska jag till tandläkarn i Tenhult tjugo i ett, efter det åker jag direkt till jobbet och jobbar eftermiddag.
Skulle tvätta några hästar inför tävlingen i helgen. Efter det ska jag hem
igen och duscha och fixa iordning mig innan jag slutligen ska till Ankan IGEN
och börja förfesta och tagga en grym kväll. Sen blir det lite utgång på det!
wooopp woooppp så ska det vara. Nu ska jag sova och drömma om jävligt bra grejer.
Nattifnatt på er!



ni ser ju bara vad spenstiga saker jag kan göra!
jag visste ju redan att jag är en stjärna, men att jag även hade en dold
talang i gymnastik kan ju vara svårt att tro. Jag är väl bäst på allt helt enkelt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0